Reklamy zewnętrzne i wewnętrzne

Ekspozycja oferty reklamowej, pozwala na zwiększenie poziomu sprzedaży, o ile jest ona wykonana w sposób adekwatny do miejsca, w którym się znajduje. Właściwa prezentacja, jest kluczowym elementem, gdyż to właśnie dzięki niej, uwaga klienta skierowana zostaje na reklamowany produkt.

W zależności od ilości dostępnego miejsca, reklamy mogą być umieszczane w dowolnym rodzaju stojaków. Istnieją różnego rodzaju stojaki na materiały reklamowe, które sprawdzają się w odmiennych okolicznościach, choć mogłoby się zdawać, że spełniają taką samą funkcję. Obecnie, najpopularniejsze są stojaki pojedyncze, w których mieści się oferta reklamowa zwykle jednego tylko rodzaju, co pozwala na ułożenie ofert reklamowych w dowolny sposób, poprzez ustawienie kilku stojaków pojedynczych tuż obok siebie. Inny typ, to stojaki rozbudowane, które przypominają wyglądem kilka, złączonych razem stojaków pojedynczych. W tym przypadku, potrzebna jest nieco większa powierzchnia, przykładowo blat stołu restauracji, lada pubu, bądź miejsce na parapecie w poczekalni przychodni. Typy stojaków rozbudowanych, są zróżnicowane pod względem wielkości i wariantów kolorystycznych, przy czym najczęściej spotykane są stojaki złożone z trzech stojaków pojedynczych.

Stosunkowo nietrudno zakupić także i stojaki poczwórne, choć w ramach reklamy graficznej, np. nowego produktu, możliwe jest także wybranie stojaka, który składa się z dodatkowych elementów, nieosiągalnych w przypadku stojaków mniej rozbudowanych. Jednym z elementów dodatkowych jest miejsce na plakat, który umieścić można w specjalnym miejscu pomiędzy tradycyjnymi ulotkami reklamowymi.

Tym samym, możliwe jest przyciągnięcie wzroku klienta plakatem, nawet jeśli same ulotki zostaną początkowo przez niego zignorowane. Innym typem stojaków, które znane są także jako prezentery reklamowe, są również tzw. stojaki wysokie, które sprawdzają się perfekcyjnie w przypadku ekspozycji drobnych gadżetów, kart pocztowych oraz gazet kolorowych. Ten typ, umożliwia zaoszczędzenie cennego miejsca.

Dodaj komentarz